شبه‌جزیره‌ی سکوت و روشنایی

بی‌شرمِ لعنتی!

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

کم کم دارم فکر می کنم که معده ی بلاگفا به چیزهای خوب زندگی من حساسیت دارد. شهریور خوبی برای خودم ساختم که از سر خل بازی، ریختم شان دم دست آن بلاگفای بی شرمِ لعنتی. بعد کم کم نرم شدم و هرچه از آرشیو قبلی جمع کرده بودم انتقال دادم. حتی رفتم سراغ سامان دادن قالب وبلاگ. توی یک حال خوب متن خوبی هم داشتم می نوشتم که باز زد به سیم آخر. شهریور را قورت داد. به جهنم. دیگر از دستش یک خسته ی واقعی ام و به هیچ کدام از آن دلایلی که توی دلم داشتم هم، بر نمی گردم!

  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • ساکن (میم‌سین)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی